Darbas karantino sąlygomis yra sudėtingas visiems, bet Šeduvos lopšelio-darželio pedagogai sugeba gražiai ir prasmingai bendradarbiauti su ugdytinių tėveliais, seneliais. Mums visiems svarbu pagerinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimą ir kokybę pasibaigus karantinui, kuriant gamtamokslinę ir tiriamąją STEAM aplinką.
Šiandien Šeduvos lopšelyje-darželyje įkurtas mažas ekologinis sodelis, kurį apsodino ugdytinio Kristupo iš „Peliukų“ grupės senelis ūkininkas Giedrius Špakauskas. Jis padovanojo pačio rankomis išaugintus juodųjų ir raudonųjų serbentų, svarainių, sausmedžio, gervuogės, medlievos sodinukų bei braškių ir aviečių daigų ir prie išpuoselėtos lopšelio-darželio aplinkos pasodino tris puošnius šluotelinių hortenzijų krūmelius, kurių žiedai džiugins visą vasarą ir net rudens pradžioje. Esame dėkingi ūkininkui Giedriui Špakauskui, prisidėjusiam prie lauko edukacinių erdvių kūrimo. Tai gražus pavyzdys ugdant mažuosius.
Pedagogai sugebės sėkmingai ekologinio ugdymo turinį integruoti į visas ugdomąsias veiklas. Mąstydami apie ekologiją, stengsimės žiūrėti vaiko akimis, vesdami jį į gamtą kaip į namus – pamažu. Tokias galimybes vaikui teikia natūrali pažintinė bei tiriamoji veikla, kur vaikas smalsauja, tyrinėja, eksperimentuoja, stebi, svarsto, dalijasi patirtimi su kitais vaikais ir suaugusiaisiais. Ugdomosiose veiklose taikomi STEAM metodikos elementai, formuojantys tvarią mąstyseną, skatinantys savaiminį, aktyvų, patirtimi grindžiamą mokymąsi, vaikų kūrybiškumą, lankstų problemų sprendimą, inžinerinę mąstyseną ir kritinį mąstymą.
Šeduvos lopšelio-darželio informacija