Šiaulių Dainų progimnazijos konferencijoje linkėjome sėkmės kiekvieno vaiko ateičiai!

Šiaulių Dainų progimnazijos konferencijoje linkėjome sėkmės kiekvieno vaiko ateičiai!

 Gegužės mėnesį Šiaulių Dainų progimnazijoje vyko respublikinė  metodinė – praktinė konferencija ,,Socialinės kompetencijos ugdymas sėkmingai kiekvieno vaiko ateičiai“. Konferencijos tikslas – skatinti mokytojus, pagalbos mokiniui specialistus dalintis patirtimi apie mokinių socialinių nuostatų, įsitikinimų, įpročių formavimą ir ugdymą.

Renginyje dalyvavo 75 pedagogai iš Radviliškio, Mažeikių, Šiaulių miesto progimnazijų, gimnazijų ir kitų ugdymo įstaigų. Šiaulių Dainų progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Roma Jarulienė, sveikindama konferencijos dalyvius, akcentavo, kad socialinis ugdymas mokykloje yra svarbi mokinių bendrojo ugdymo dalis. Plenariniame posėdyje aktualias temas nagrinėjo Šiaulių universiteto Sveikatos ir socialinės gerovės studijų katedros socialinių mokslų daktarė, docentė Daiva Alifanovienė. Ji aptarė švietimo problemas ir aktualijas bei naujausius švietimo dokumentus. Ugdymo mokslų ir socialinės gerovės fakulteto lektorė Justina Bagdonaitė supažindino su atliktų tyrimų rezultatų apie mokinių dalyvavimą socialinėje veikloje analize.

Mes pedagogai, konferencijoje dalinomės savo gerąja patirtimi. Pranešime „Radviliškio jaunimo mokykloje neįprastos ir išskirtinės ugdymo(si) aplinkos“ (mokytoja Silva Morkūnienė) akcentuota „Geros mokyklos“ koncepcijos ugdymo(si) aplinka: dinamiška, atvira ir funkcionali. Ją apibūdina šie bruožai: “klasės be sienų” (patogios, įvairios paskirties ir lengvai pertvarkomos erdvės), “ugdymąsi stimuliuojanti aplinka”, “mokinių indėlis kuriant aplinką”, “virtuali aplinka”.  Funkcionali, dinamiška ugdymo(si) aplinka – stimuliuojanti mokymąsi, skatinanti mąstymą, kūrybiškumą.  Demonstruojami ne tik baigti mokinių darbai, tampantys jos puošybos elementais, bet ir darbo, kūrybos, diskusijų procesas – užrašai, eskizai, planai, modeliai ir pan.. Numatytos galimybės mokytis individualiai ir grupėmis, tyloje ir bendraujant, “švariai” ir naudojant įvairias tepančias medžiagas bei priemones. Mokiniai prisideda prie mokyklos aplinkos kūrimo savo idėjomis ir darbais, dalyvauja kuriant aplinką, kurioje jiems gera, įdomu ir smagu būti. Mokykla nesibaimina aplinkų ir baldų išskirtinumo, neįprastumo. Pranešime buvo aptariamas Radviliškio jaunimo mokyklos užimtumo centras “EKO bitės“ išsiskiriantis neįprasta ugdymo(si) aplinka bei atnaujinta erdve, kurioje įvairaus amžiaus mokiniai po pamokų turiningai praleidžia laisvalaikį. Neįprastos ir išskirtinės ugdymo(si) aplinkos  – „naujas produktas ir mokyklos augimo variklio sudedamoji dalis“.

Dėkoju konferencijos organizatoriams už puikią galimybę tobulėti bei pasisemti naujų idėjų siekiant taikyti jas ugdymo procese, būtinai padedant kiekvienam vaikui augti sėkmingai laimingu!              

 

                                                                                                                                  Silva Morkūnienė

 

Exit mobile version