Pasibaigus karantinui plačiau atsiveria gydymo įstaigų durys, tačiau telefoninė registracija nebeatlaiko pacientų antplūdžio.
Į polikliniką prisiskambina tik po 20 karto…
Radviliškio gyventojai kreipėsi pagalbos į Tarybos narį Gediminą Lipnevičių dėl labai rimtos problemos – labai sunku prisiskambinti į Radviliškio poliklinikos registratūrą ir užsiregistruoti pas gydytoją. Tarybos narys šį klausimą iškėlė viešoje „Facebook“ erdvėje, kurioje radviliškiečiai išsakė, su kokiomis problemomis susiduria Radviliškio poliklinikoje. Viena pagrindinių problemų – ypač sunku prisiskambinti į registratūrą.
„Prisiskambinti neįmanoma ir ne kartą teko seniau matyti, kaip registratorės nukelia ragelį ir padeda ant stalo, kad nepriskambintų“,- žėrė priekaištus registratorėms viena radviliškietė. Jai pritarė nemažai kitų gyventojų. Pasirodo, kad kai kuriems pacientams į poliklinikos registratūrą pavyko prisiskambinti tik po 10 ar 21 karto. Buvo ir kitų radviliškiečių, kurie sakė, kad į polikliniką prisiskambino iš pirmo karto ir su jokiomis problemomis nesusidūrė.
Tarybos narys G. Lipnevičius kreipėsi į Radviliškio poliklinikos direktorę Ireną Janušonienę dėl gyventojams ypač opios problemos – prisiskambinimo bei užsiregistravimo pas gydytoją.
Problema jau išspręsta
Poliklinikos direktorė informavo Tarybos narį G. Lipnevičių, kad problema jai žinoma ir situacija poliklinikoje jau pagerėjo, nes į registratūrą gyventojai pradėti leisti po vieną, o taip pat vyksta registracija telefonu. „Žinau, kad į registratūrą prisiskambinti gyventojams buvo sudėtinga. Ypač sunku buvo liepos 7 d., po trijų laisvadienių – telefonai net lydėsi. Norėdami padėti gyventojams, nuo liepos 7 d. pradėjome į registratūrą įleisti po vieną žmogų – vienas įeina, kitas išeina. Šiandien situacija labai pagerėjo, žmonės registruojasi ir „gyvai“, ir telefonu. Poliklinikos registratūroje iš ryto dirba trys registratorės – tiek, kiek yra telefonų, o vakare lieka dvi registratorės, nes tuo metu ir žmonių sumažėja“,- sakė I. Janušonienė.
Prisiskambinti į „MediCA“ kliniką – jokių problemų
Taip pat Tarybos narys pasiteiravo „MediCA“ klinikos Radviliškio padalinio vadovės Vilmos Lapinskienės, kokia situacija pas juos. „Mūsų pacientus pas gydytojus bei įvairiems tyrimams registruoja ir registratorės Radviliškyje, ir skambučių centro darbuotojai Vilniuje. Kol kas dėl registracijos trikdžių telefonu jokių nusiskundimų neturėjome, nepajutome, kad pacientai negalėtų prisiskambinti – mus labai gelbsti Vilniaus skambučių centras. Mes net paskaičiavome, kad praėjusį mėnesį pacientams suteikėme daugiau paslaugų, nei tuo pačiu metu praėjusiais metais“,- sakė V. Lapinskienė.
Tikėsimės, kad Radviliškio poliklinikai jau truputį pravėrus duris savo pacientams registracija pas gydytojus taps paprastesnė bei greitesnė, o nusiskundimų dėl patekimo ar negalėjimo prisiskambinti nebebus. O pacientams patartume būti šiek tiek kantresniems, kadangi Lietuvoje paskelbta ekstremali situacija dar nesibaigė.
„Radviliškio krašto“ informacija