Po to, kai rašėme Po Žalgirio ir Maironio gatvių sankryžos rekonstrukcijos – avarijų gausa

Po to, kai rašėme Po Žalgirio ir Maironio gatvių sankryžos rekonstrukcijos – avarijų gausa

Radviliškiečiai jau seniai piktinasi po rekonstrukcijos susiaurinta važiuojamąja dalimi Žalgirio – Maironio gatvių sankryžoje. Neva turėjusi būti saugi ši gatvės atkarpa pasidarė neįveikiama didesniems automobiliams. Reikia ir prekes į prekybos centrą nuvežti, ir specialiajam transportui pravažiuoti, o čia net didesnių gabaritų lengvasis automobilis sunkiai įtelpa.

Valdininkai ieškojo pasiteisinimų ir atsakymus bandė „numuilinti“

Tarybos narys nepartinis Gediminas Lipnevičius ne kartą siūlė atkreipti į tai dėmesį bei imtis priemonių ištaisyti projektavimo ar darbų atlikimo metu padarytas „kliurkas“, bet savivaldybės vadovams merui V. Simeliui bei administracijos direktorei J. Margaitienei tai – nė motais. Pasiteisinta, kad stambesnės mašinos gali važiuoti kitomis gatvėmis, kad atitinkanti projekto reikalavimus gatvė saugi pėstiesiems ir neva viskas čia gerai. Kad nėra viskas taip jau gerai, parodė šimtai komentarų socialiniuose tinkluose. Dažnas diskusijoje apie šią sankryžą keiksnojo tokio projekto sumanytojus bei rajono valdžią.

Paskutiniai valdančiųjų paaiškinimai apie tai – siūlymai važinėti kitomis gatvėmis ir skėsčiojimas rankomis, kad nieko čia nepadarysi… Sakyta, kad niekas čia ta sankryža nesiskundžia ir nėra eismo įvykių įrodymų.

Situacija – eilinio radviliškiečio akimis

Ir štai savaitraščio „Radviliškio kraštas“ redakciją pasiekė skaitytojo ranka rašytas laiškas, kurio pirmojo lapo fotokopija dalinamės. Šis radviliškietis užfiksavo netgi du eismo įvykius minėtoje sankryžoje, atsiuntė nuotraukas, o taip pat pasidalino emocijomis bei mintimis, kilusiomis, žvelgiant į situaciją šioje gatvės atkarpoje.

Cituojame savaitraščio „Radviliškio kraštas“ skaitytojo laiško ištrauką:

„Pėsčiųjų saugumui rekonstruota Maironio – Žalgirio sankryža. Investuota 115 tūkstančių eurų. Įrengtos saugumo salelės, metaliniai atitvarai, greičio ribojimo kalneliai. Viskas būtų gražu. Bet… susiaurinus važiuojamąją dalį, pravažiavimas čia tapo sudėtingas sunkiajam transportui, autobusams, vilkikams. Žalgirio gatvė susiaurinta apie du metrus. Apie tai rašė ,,Radviliškio kraštas“, buvo publikacija internete su nuotraukomis ir skaitytojų komentarais ,,Facebook“ paskyroje. Tačiau ir po visų šitų rašinių padėtis nepasikeitė. Savivaldybės administracijos direktorė ponia J. Margaitienė į kritiką atsakė: ,,viskas padaryta pagal projektą.“ Kaip krovininiam transportui pristatyti prekes į prekybos centrus? Reikia skubiai naikinti saugumo saleles, atstatyti normalų gatvės plotį. Tai vėl kainuos mūsų mokesčių mokėtojų pinigus. Ir štai, šio projekto įvertinimas: kovo 2 d. vilkikas su Lenkijos valstybiniais numeriais, sukdamas iš Maironio gatvės į Žalgirio, sulaužė metalinius atitvarus ir galiausiai įstrigo sankryžoje (žr. nuotraukas). Ką galvoja savivaldybės administracija, projektų autoriai, įgyvendindami savo projektus, ir kuo galvoja? Čia jiems 100 procentų tinka anekdotas apie Sąjungoje gamintą automobilį ,,Zaporožeč“. Klausimas: Kodėl šiame automobilyje variklis sumontuotas užpakalyje? Atsakymas: Kuo galvojo, ten ir sumontavo. Logiška!“

Redakcija dar kartą pasiteiravo savivaldybės vadovų nuomonės, ką jie mano apie šiuos eismo įvykius, kaip galimą valdžios nelogiškų sprendimų įrodymą ir galbūt jau sumąstė, kaip galima šią sankryžą padaryti bent jau pravažiuojamą prekes vežantiems sunkvežimiams. Deja, iki laikraščio atidavimo spaustuvėn atsakymo tiek savivaldybės meras Vytautas Simelis, tiek administracijos direktorė Jolanta Margaitienė nepateikė. Apie gautus atsakymus informuosime kituose savaitraščio „Radviliškio kraštas“ numeriuose.

Savaitraščio ,,Radviliškio kraštas“ informacija

Sunkvežimiai su kroviniais įstrigo sankryžoje, išvartė atitvarus ir į sankryžą neįsiteko, nes sankryža sunkvežimiams – tiesiog nepravažiuojama

Exit mobile version