Šis laikmetis – pasirinkimų laikmetis. Pasirinkimo tarp: grįžti laiku atgal prie tris dešimtmečius neliečiamųjų kurtos gerovės sau tautos gyvybingumo sąskaita ar, įveikus šališkos žiniasklaidos įdiegtas baimes, drąsiai žengti per šią kadenciją pramintų gerųjų pokyčių keliu.
Valstybės valdymas – ne buto remontas. Net ir pastarojo pertvarka kelia nepatogumus. Kodėl tikimasi, kad valstybės valdymo skaidrinimas turi užtrukti trumpiau nei būsto remontas? Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga buvo ta politinė jėga, kuri išdrįso ne tik įvardinti, kas mūsų šalyje negerai, bet su dideliu ryžtu, atsidavimu, atsakomybe veikti visuomenės naudai, valstybės ateičiai. Atsirado pinigų socialinėms reikmėms, nes jie nebeišgrobstomi. Visuomenei laikas suprasti, kad pasirinkimai lemia jos ir valstybės ateitį. Mes, LVŽS komanda, padarėme tiek, kiek per ketverius metus trukdomi oponentų ir žiniasklaidos šmeižiami, galėjome. Dabar vėl – visų piliečių laikas ir atsakomybė pasirinkti ateities scenarijų.
Radviliškio – Tytuvėnų vienmandatėje apygardoje po pirmojo turo liko du kandidatai, dviejų skirtingai gerovę suprantančių partijų – LVŽS ir TS-LKD – atstovai.
Mieli rinkėjai, atiduodami savo balsą, pasirinksite ne tik asmenybę – Aurimą Gaidžiūną ar Antaną Čepononį, bet ir juos delegavusią politinę jėgą, jos formuojamą politiką. Kiekvienas laisvas rinktis pagal savo pažiūras, įsitikinimus, lūkesčius. Čia norime pažymėti tik objektyvias priežastis, kodėl manome, kad Aurimas Gaidžiūnas geresnis ir patikimesnis atstovas Seime nei konkurentas.
Pirma priežastis – reputacija.
Seimo nario ir jo šeimos turtas augo nuosekliai iš sukurto verslo žemės ūkio ir paslaugų srityje, yra deklaruotas, sąžiningai uždirbtas ir nuo aplinkinių neslepiamas. Reputacija buvo nepriekaištinga ir tokia liko – per keturis kadencijos Seime metus Aurimas Gaidžiūnas neįsivėlė į jokius skandalus ar abejotino skaidrumo ryšius. Pasiduoti interesų grupių įtakon Seime yra didesnės galimybės nei savivaldoje.
Antra priežastis – vertybės.
Aurimo Gaidžiūno ir jį delegavusios LVŽS vertybės sutampa. Ne tik aiškiai pasisakoma už šeimas, bet ir padaryta daug reikalingų sprendimų jas stiprinant, didinant tautos gyvybines galias. LVŽS nepalaiko tautai nepalankių kraštutinio neoliberalizmo idėjų, tokių kaip vienalytės santuokos, narkotikų legalizavimas, laisvė be atsakomybės, socialinis nejautrumas ir kt. dešiniųjų partijų vertybių.
Trečia priežastis – požiūris į gerovę.
LVŽS komandos ir Radviliškio krašte išrinkto Seimo nario supratimas apie gerovės Lietuvą yra paprastas – viena mylima Lietuva, be „savų“, elito ar vargšų, kelių greičių Lietuvų. Kiekvienas Lietuvos žmogus svarbus ir turi jaustis joje gerbiamas bei saugus. Mums darbas politikoje yra ne vardan savęs pačių ar grupės „išrinktųjų“, o dėl visų Lietuvos žmonių.
Ketvirta priežastis – gebėjimas valdyti krizes ir veikti komandoje.
Lietuva mažai nukentėjo nuo pirmosios pandemijos bangos ir tai lėmė darnus komandinis darbas atsakingose institucijose, visuomenė buvo informuota ir sulaukė valdžios pagalbos. Mums nebuvo paprasta ir lengva. Darėme sprendimus, kad apsaugotume žmonių sveikatą ir gyvybes. Kartu reikėjo rūpintis ir ekonomika. Aurimas Gaidžiūnas – patikimas komandos narys, nekeitęs partijų ir vertybinių pažiūrų, palaikęs LVŽS iniciatyvas, keičiančias paprastų žmonių gyvenimą saugumo ir didesnės gerovės link.
Penkta priežastis – požiūris į biudžeto pinigus.
LVŽS komanda pademonstravo savo racionalumą ir gebėjimą valdyti šalį tiek įprastomis, tiek ekstremaliomis sąlygomis. Kiekvienas finansinis sprendimas buvo gerai apgalvotas, todėl grąžintos ankstesnių valdžių skolos ir sukaupti rezervai. Lietuva pandemiją pasitiko turėdama itin subalansuotą ekonomiką ir valstybės finansus. TS-LKD požiūris į biudžeto pinigus, tikėtina, kitoks. Jų delegatas į Seimą – meras, nebaigęs kadencijos ir, jo sėkmės atveju, atrieksiantis iš biudžeto beveik pusę milijono eurų naujo mero rinkimams, kurie įprastai jam likus vyktų tik po dviejų metų.
Tad mieli rinkėjai – spręsti Jums!
Politinė reklama. Bus apmokėta iš Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos rinkimų sąskaitos.
Užs. Nr. 2020-16