Nuotolinis mokymas keičia renginių pobūdį, bet negalima jų atsisakyti. Radviliškio Lizdeikos gimnazijos mokinių prezidentas, 4A klasės mokinys Dovydas Paškauskas ne tik labai gerai mokosi, dalyvauja konkursuose, olimpiadose, organizuoja ir veda įvairius renginius ne tik gimnazijoje, bet ir rajone.
2019 m., įveikęs nemažą konkursą, Dovydas tapo Jaunimo Europos komandos nariu. Savo misiją jaunasis ES ambasadorius atlieka puikiai. Jis susitinka su mokiniais – įdomiai ir žaismingai pristato Europos Sąjungos istoriją, jos institucijas, vadovus, veiklą. Ypač populiarios Dovydo paskaitos dabar, kai jau trečią mėnesį mokomės nuotoliniu būdu. Jos paįvairina nuotolinio ugdymo kasdienybę. Turėdamas laisvą pamoką, vaikinas „apsilanko“ klasės valandėlėse, pilietinio ugdymo pamokose.
Charizmatiškas, intelektualus, laisvai bendraujantis su įvairaus amžiaus mokiniais Dovydas pažvelgia į Europą jaunimo akimis ir tai žavi. Ypač patiko susitikimai su gimnazijos prezidentu pirmokams, kurie nespėjo deramai apsiprasti naujoje mokykloje ir susipažįsta su ja per nuotolį.
Lapkričio mėnesį Temidės būrelio mokiniai dalyvavo konkurse Tarptautinei antikorupcijos dienai paminėti. Šiais metais reikėjo kurti literatūrinį kūrinį, tad mokiniai interpretavo „Pagranduką“ ir iliustravo pasakaitę. Gimnazistams gimė mintis pasidalinti savo kūryba ir pristatyti kūrybinius darbus 1–2 klasių mokiniams, kurie taip pat kūrė komiksus, pristatymus, pasakojimus Antikorupcine tema.
Gruodžio mėnesį pilietiškumo pamokose daug dėmesio skiriama žmonių teisėms – taip norime paminėti tarptautinę žmogaus teisių dieną. Gimnazijoje jau kelis metus gyvuoja tradicija – pirmokai gimnazistai dalyvauja protmūšyje „Ką aš žinau apie vaiko teises?“ Šiemet protmūšio teko atsisakyti, bet kūrybingi mokiniai, dirbdami grupėse, parengė internetinį Kahoot žaidimą apie vaiko teises ir pateikė savo bendraklasiams pažaisti. Azarto ir noro pažaisti netrūko.
Paruošti 10 klausimų Kahoot žaidimai mokiniams buvo puiki proga ne tik pasitikrinti savo žinias, įdomesnių klausimų paieška, bet ir pasidalinti su klasės draugais savo atradimais, galimybėmis ir patiems pabūti užduočių kūrėjais.
Mokiniams visada patinka atlikti įvairias kūrybiškas, intriguojančias, įdomias užduotis. Užduotys labiau vertinamos ir sulaukia daugiau dėmesio, kai jas pateikia patys mokiniai, suprasdami, kad paruošti gerą, informatyvią ir įdomią užduotį nėra taip lengva ir paprasta. Taip pat nėra lengva ir paprasta pačiam būti mokytoju pamokoje, jai pasiruošti, kad mokiniai būtų aktyvūs ir jiems būtų įdomu.
Vaida Jankūnienė ir Ana Savickienė,
istorijos mokytojos