Ką reikia žinoti apie telefonų taisymą, kuomet jis yra garantinis?

Sugedusi įranga su garantiniu gali būti priimta ir pataisyta nemokamai. Tiek pardavėjas, tiek gamintojas yra atsakingi už prekių kokybę. Todėl, jei telefonui taikoma garantija, galite kreiptis į parduotuvę, kurioje įsigijote gaminį, arba garantinį aptarnavimą, kuris paprastai nurodomas pirkimo dokumente. Defektai, kuriuos galima pašalinti per garantinį aptarnavimą, gali skirtis: ekranas sugedęs, nėra garso, jutiklinis ekranas neveikia ir pan. Gaminio tikrinimo proceso metu bus išsiaiškinta gedimo priežastis, o proceso metu bus pateiktos ekspertų išvados.

Kada prasideda garantinis laikotarpis?

Garantinis laikotarpis įsigalioja nuo pirkimo dienos. Pristatant paštu ar per kurjerį, garantija prasideda nuo prekių gavimo momento. Jei negalite naudoti gaminio po naudojimo-jokių būtinų dalių ar priedų, jokių specialių nustatymų ar konfigūracijos ir prietaisas neveikia, garantinis laikotarpis prasideda nuo to momento, kai pardavėjas ištaiso visus šiuos trūkumus.

Garantinis laikotarpis paprastai nurodomas pirkimo -pardavimo sutartyje ir galioja gamintojo nurodytą laikotarpį. Paprastai mobiliesiems telefonams suteikiama dviejų metų garantija. Jei sutartyje nėra jokių sąlygų, garantija taip pat laikoma galiojančia dvejus metus.Garantija taip pat taikoma visoms telefono dalims. Sutartyje numatytas jų galiojimo laikas.

O kada telefonas nebus remontuojamas, jei ir turi garantiją?

Pardavėjas ar gamintojas turi patikrinti telefoną. Jei aptinkamos šios sąlygos, garantinis remontas netaikomas:

Jei patikrinimas parodys, kad mobilusis telefonas sugadintas tyčia, turėsite sumokėti už ekspertų paslaugas ir susisiekti su remonto centru, kad gautumėte mokamas telefono taisymo paslaugas. Tuomet geriausia keliauti į telefonų taisymas Vilniuje.

Exit mobile version