Daugiabučius namus administruojančioje bendrovėje „Mano būstas Radviliškis“ – permainos. Buvusi įmonės direktorė Neringa Paulauskienė tapo įmonės „Mano aplinka“ Šiaulių regiono vadove, atsakinga už gražią ir tvarkingą aplinką, o jos vietą užėmė veržlumo ir atsakingumo nestokojantis Mantas Krivaitis.
Iššūkiai naujam vadovui
Skaitytojų dėmesiui – interviu su naujuoju „Mano Būstas Radviliškis“ vadovu M. Krivaičiu.
– Su kokiais iššūkiais susidūrėte pradėjęs eiti naujas pareigas?
M. Krivaitis:
– Namų administratoriaus pareigybės man gerai žinomos, nes dirbu „Mano Būstas Šiauliai“ vadovu. Esu susipažinęs su visais teisės aktais bei administratoriaus darbo specifika, skiriasi tik kai kurie niuansai, susiję su Radviliškio rajono savivaldybės priimtais sprendimais. Manau, kad naujose pareigybėse seksis dirbti puikiai, su klientais surasime visiems tinkamus iškilusių problemų sprendimus.
– Su kokiomis problemomis „Mano Būstas Radviliškis“ susidūrė karantino metu dėl COVID – 19 viruso?
M. Krivaitis:
– Šie karantino mėnesiai buvo nemenkas iššūkis ne tik visuomenei, bet ir UAB „Mano Būstas Radviliškis“. Žmonės tris mėnesius buvo uždaryti daugiabučiuose namuose, o mums svarbiausias uždavinys buvo užtikrinti, kad gyventojai turėtų vandenį, būtų tvarkinga kanalizacija. Kadangi daugelis gyventojų dirbo nuotoliniu būdu, nuotoliniu būdu mokiniams vyko pamokos, buvo labai svarbu užtikrinti, kad nekiltų problemų dėl elektros gedimų. Ir su šiuo iššūkiu sėkmingai susitvarkėme
– Ar karantino metu buvo dezinfekuojamos gyvenamųjų namų laiptinės?
M. Krivaitis:
– Laiptinių dezinfekavimui buvo operatyviai pasiruošta – buvo įsteigtas specialus „Fondas Janukonis“, kurio lėšomis visoje Lietuvoje laiptinės, kur oficialiai nustatytas COVID-19, buvo pilnai dezinfekuotos nemokamai. Reikia pažymėti, kad Radviliškio rajono gyventojai pavyzdingai laikėsi karantino reikalavimų, tad dėl Covid – 19 viruso grėsmės reikėjo dezinfekuoti tik vieną laiptinę“.
– Ar pasiteisino darbas su klientais nuotoliniu būdu?
M. Krivaitis:
– Darbas su klientais nuotoliniu būdu per programėlę eBŪSTAS tikrai pasiteisino. Karantino metu tai buvo pagrindinis įrankis bendravimui. Džiugu, kad buvome tinkamai pasirengę ir, paskelbus karantiną, tęsti darbus galėjome vos po trijų valandų. Dirbant nuotoliniu būdu, klientams įvairias paslaugas galime suteikti operatyviau, taip pat plečiame paslaugų spektrą. Juk klientui svarbiausia, kad jis būtų išgirstas, kad jo problemos būtų išspręstos, o ne kad specialistai sėdėtų biure. Tikiuosi, kad darbas su Radviliškio rajono klientais ir toliau vyks sklandžiai, iškilusius sunkumus spręsime glaudžiai bendradarbiaudami su Radviliškio rajono savivaldybe. Taip pat labai džiugu iš klientų girdėti gerus atsiliepimus apie mūsų administratorių profesionalumą, teigiamą jų darbo įvertinimą. Tikiuosi, kad ir ateityje pavyks išlaikyti aukštai pakeltą mūsų kokybiško darbo kartelę“.
Ačiū už pokalbį.