Redakcija sulaukė itin daug gyventojų bei verslininkų nusiskundimų, kad nėra galimybės prisiskambinti Energijos skirstymo operatoriaus (ESO) nurodytais kontaktais (telefonu 1852). Esą dešimtis minučių ragelyje groja muzika ir niekas neatsiliepia. Pabandėme ir patys prisiskambinti šiuo numeriu – informacija pasitvirtino, pabendrauti su konsultantu nepavyko ir redakcijai.
Kas nutiko su klientų aptarnavimo linijos operatoriais ir ar ESO planuoja imtis priemonių, kad gyventojai bei verslininkai galėtų prisiskambinti, paklausėme Energijos skirstymo operatoriaus Ryšių su visuomene projektų vadovo Pauliaus Kalmanto. Jis pakomentavo, kad dėl tuo metu buvusio stipraus vėjo fiksuojami masiniai elektros tinklo sutrikimai ir todėl itin padidėjo skambučių srautas. Įmonės atstovas rekomendavo masinių atjungimų metu elektros gedimus registruoti internetu. Tokiu būdu užregistravus gedimą, esą papildomai skambinti nereikia, nes jį bendrovė mato savo sistemose. Turbūt ESO atstovui reikia priminti, kad elektros gedimai nutinka ir senyvo amžiaus gyventojams, kurie nei internetu moka naudotis, nei turi kompiuterį.
Informuotas, kad ir nesant audros, gyventojai skundžiasi, kad prisiskambinti į ESO – misija neįmanoma, P. Kalmantas atsakė, kad, kai nėra masinių atjungimų, prisiskambinimo vidutinis laukimo laikas – 2-5 minutės, o šių metų sausio mėnesį klientams laukti teko vidutiniškai vos pusantros minutės. Ryšių su visuomene projektų vadovas pranešė, kad apie skambučių centro problemas ESO vadovai žino, ir patikino, kad linijos apkrovimas būna tik tam tikrais momentais. Dėl kokių priežasčių klientams neužtikrinama galimybė prisiskambinti, įmonės atstovas neatsakė, tik aiškino, kad laukimo laikas esąs „visai neilgas“. Kaip prisiskambinti radviliškiečiams, turintiems bėdų dėl elektros tiekimo ar neaiškumų dėl sąskaitų, ESO atstovas taip ir nepaaiškino. Kaip jau dažnai Lietuvoje būna, skęstančiųjų gelbėjimas – pačių skęstančiųjų reikalas.
Savaitraščio „Radviliškio kraštas“ informacija