Vis dažnesni nusiskundimai dėl poliklinikos darbo
Vis dažniau į „Radviliškio krašto“ redakciją kreipiasi rajono gyventojai dėl prasto Radviliškio rajono Pirminės sveikatos priežiūros centro arba poliklinikos darbo. Kas lemia šios įstaigos darbo broką: ar nuolatinio vadovo nebuvimas, ar darbuotojų skaičiaus sumažėjimas, ar pasikeitusi pacientų priėmimo ir aptarnavimo tvarka? Turbūt visi šie trys faktoriai.
„Šiandien nėra nei vieno odontologo…“
Rugsėjo 14 d. į „Radviliškio krašto“ redakciją kreipėsi mokinių tėvai. „Dukra nuėjo pasitikrinti dantų į polikliniką, nes ant sveikatos patikrinimo lapo reikia stomatologo parašo. Burnos higienistė dantis patikrino, tačiau pažymos išduoti negalėjo, nes nedirba nei vienas stomatologas ir nėra kam pasirašyti ant pažymos. Reikės laiką gaišti dar ir pirmadienį, kad pasiimtume pažymą jau su stomatologo parašu“,- skundėsi mama. Beje, poliklinikos vadovai dar neseniai gyrėsi, kad dirba net keturi stomatologai.
Radviliškio poliklinikos stomatologijos skyriaus registratūros darbuotoja patvirtino, kad paprastai tokios pažymos išduodamos tą pačią dieną, tačiau šiandien nedirba nei vienas stomatologas iš esamų keturių.
„Tokia situacija susiklostė todėl, kad viena stomatologė susilaužė koją, kitas pasiėmė vieną dieną atostogų, o dar du stomatologai yra važinėjantys ir dirba ne kiekvieną dieną. Pirmadienį stomatologai jau dirbs ir priiminės pacientus“,- sakė laikinai Radviliškio rajono poliklinikos direktoriaus pareigas einantis mero bendrapartietis, konservatorius Aloyzas Juodis.
Pasak A. Juodžio, šiuo metu poliklinikoje netrūksta nei stomatologų, nei burnos higienistų – ši komanda yra visiškai suformuota ir patenkina poreikius.
Kodėl registratūroje trūksta darbuotojų?
Rajono gyventojai skundžiasi, kad po pietų poliklinikos registratūroje nėra darbuotojų ir tenka ilgokai palaukti, o prisiskambinti – apskritai „misija neįmanoma“. Laikinasis poliklinikos vadovas paaiškino, jog taip yra todėl, kad poliklinikos registratūroje po pietų paliekama tik viena registratorė, kuri turi ir pacientus registruoti, ir telefonu atsiliepti, ir gydytojams į kabinetus nunešti pacientų korteles.
„Poliklinikos registratūroje situacija tikrai būna sudėtinga, gal buvo per daug darbuotojų atleista – per metus laiko buvo atleisti 29 darbuotojai. Šiuo metu po pietų, nuo 17 iki 19 val., registratūroje dirba viena darbuotoja. Jeigu yra ekstra atvejis, ji turi nunešti gydytojui į kabinetą paciento kortelę, tai tuo metu prie langelio susidaro 2-3 žmonių eilė. Jeigu bus daugiau nesusipratimų, ieškosime dar vienos popietinės registratūros darbuotojos už 0,5 etato. Norisi, kad pacientai būtų patenkinti, bet kai popiet yra mažai ligonių, neracionalu registratūroje laikyti du žmones be darbo, juk turime išgyventi iš tų pačių pinigų“,- sakė laikinasis poliklinikos direktorius A. Juodis, kuriam, atleidus 14 darbuotojų, tokie sprendimai apkarto.
Tikimės, kad situacija Radviliškio rajono poliklinikoje pagerės: ir danties skausmo kamuojami sulauks pagalbos, ir pas gydytoją galės užsiregistruoti nelaukdami eilėje kaip sovietiniais laikais prie maisto prekių parduotuvių. Gyventojų prašome netylėti – jeigu turite nusiskundimų, informuokite poliklinikos vadovus, o jeigu jie jūsų neišgirs, kreipkitės į savaitraščio „Radviliškio kraštas“ redakciją.
„Radviliškio krašto“ informacija