Radviliškietis Kazimieras (redakcijai pavardė žinoma), kreipėsi į savivaldybės tarybos narį Gediminą Lipnevičių bei savaitraščio „Radviliškio kraštas“ redakciją ir informavo, kad jam sudėtinga patekti pas UAB „Radviliškio vanduo“ vadovą. Šis žmogus papasakojo, kad norėjo įsivesti vandentiekį ir nuvyko į minėtą įstaigą. Durys į pastatą esą buvo užrakintos ir skambinant prie jų, niekas neatidarė, nors vyriškis laukė 15 minučių.
Informacija patikrinta
Radviliškio rajono savivaldybės tarybos narys Gediminas Lipnevičius nusprendė gautą informaciją patikrinti ir rugpjūčio 12 d. 9 val. 30 min. atvyko į UAB „Radviliškio vanduo“. Radviliškio miesto gyventojo informacija pasitvirtino. Lauko durys buvo užrakintos. Maigant prie durų mygtukus, tik po dešimties minučių įmonės darbuotoja atsiliepė administratorės numeriu. Paprašius pakviesti direktorių, palaukus dar penkias minutes, jis atėjo ir paaiškino, kad, norint pas jį pakliūti, neva reikėjo skambinti dispečerinei. Vadovas nepaaiškino, kodėl lankytojui reikia skambinti dispečerei, jei atėjo jis pas vadovą ar į buhalteriją.
Pasak direktoriaus, dėl netvarkos kalti darbuotojai
Kitą dieną po apsilankymo pakalbintas UAB „Radviliškio vanduo“ direktorius Egidijus Barčkus atsakė, kad tai buvo „vienetinė“ problema. Nors būtent jis atsako už pareigų paskirstymą darbuotojams, E. Barčkus kaltę vertė darbuotojams. Pasak įstaigos vadovo, tuo metu buvusi darbuotojų kavos pertraukėlė ir dispečerė, turėjusi atsiliepti telefonu, išėjo į tualetą, telefono nepasiėmė. Darbuotojai buvo perspėti, kad, pasitraukdami iš darbo vietos, kuriam nors kitam kolegai patikėtų galimybę atsiliepti telefonu. Bet kaip gyventojui, atėjus pas direktorių, žinoti darbuotojų telefonus ir kuriam skambinti, vėl liko neaišku.
Bendrovės inžinierius: „niekas neskambino“
Minėtos bendrovės inžinierius – projektų administratorius, tarybos narys, pagarsėjęs kaip vienas seniausias „valdiškos“ įmonės darbuotojas, 73 metų Jonas Povilaitis, vis dar dirbantis UAB „Radviliškio vanduo“ bei gaunantis padorią algą, problemos nemato. Pagal jį ši problema išgalvota. Nors, įvertinus jo amžių, galima jį suprasti, bet gal kartais reikėtų pasikalbėti su savo direktoriumi ar pabendrauti su jo atstovaujamos įmonės klientais. Pasak J. Povilaičio, aptariamu momentu jis buvęs savo kabinete ir niekas neskambino, nors, pasak darbuotojų, jis kartu gėrė kavą ir kabinete nebuvo. O kaip kažkas gali jam paskambinti, jei jo numeris prie durų nėra nurodytas, šis atsakingas darbuotojas nepaaiškino.
Belieka tikėtis, kad direktorius peržiūrės poilsio pertraukėlių tvarką įmonėje, aišku, neskriaudžiant darbuotojų, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, o gyventojams nereikės laukti pusvalandį už durų, kol vadovai gers kavą.
Rita Grigalienė